20.1.2009

Kylässä

Taas tuli ihan tavallinen otsikko joka ei ole kovin hieno. Ystäväni M:n blogissa on mitä ihmeellisimpiä ja mielikuvituksellisia otsikkoja, liekö toimittaja ammatti auttaa otsikkojen keksimisessä minähän olen opettaja jossa nyt niin kauheasti mielikuvitusta ainakaan nykyisessä työssä tarvita. Tosin otsikko kertoo ainakin minun blogissani mitä olen päivän aikana tehnyt. Mitä tarkoittaa luottamus ja kehen voi luottaa? Tällaisia asioita olen tässä miettinyt, pitääkö voida työyhteisössä tai muussa yhteydessä aina kaikkiin voida luottaa ja mitä jos ei voi? Omassa työyhteissössä on aina välillä luottamuspulaa suuntaan jos toiseen. Voin vaan todeta, että työn tekemisen kannalta tämä on aika raskasta.
Kävin tänään ystäväni T:n luona kylässä, oli oikein mukava tavata pitkästä aikaa ja voin vain todeta, että kyllä lapset kasvavat nopeasti. Vierailu oli oikein mukava. Ainoastaan kuljetuspalveluun menee hermot, en voi ymmärtää miksi taksi pitää tilata tuntia aikaisemmin. Jotenkin minua kovasti asia harmittaa.

Ei kommentteja: