20.3.2009

Rusande fart mot våren

Det här hoppas jag i alla fall. Veckan gick fort, nästan som man skulle tycka att den gick för fort. Men vi går ju mot sommaren och dagarna är längere och ljusare det ger mycket glädje det. I tisdags hade vi bolagstämma och vi ska äntligen få fjärrvärme men man påbörjar byggandet någon gång i april- maj hoppas jag. Visst kostar det pengar men i längden blir det här nog billigar än oljan vi värmer mer nu. På bolagstämman var alla eniga så det blev inget onödigt tjafs den här gången.
På jobbet har det varit helt vanlig kanske lite jäktigt men jag tycker om när det finns mycket att göra då går tiden mycket fortare. Det inte så att jag inte skulle tycka om och jobba men jag blir så frustrerad om jag inte har tillräckligt att göra på jobbet. Nu får man hoppas på att alla får sin student mössa!

Ei kommentteja: