8.3.2009

Jag är lite lat

Det måste man nog ändå medge jag har inte uppdaterat bloggen på evigheter. Ett skäl är väl det att veckorna är så hektiska så man inte hinner riktigt med. Men också för jag har varit lat. Jobbet går sin gila gång inget nytt under solen har hänt, elever kommer och går. Om en vecka börjar ju studentskrivningarna så det lär bli en hektisk vecka hoppas jag i alla fall. Jag var ute och promenerade i dag och det känndes som våren skulle tagit övergreppet men jag vet att det är förtidigt och säga det än. Men skönt var det att gå i sin egen takt. På fritiden försöker jag skriva på får väl se vad det blir utav det. I veckan åkte också min yngsta syster till Shanghai som utbytesstudent nästan så jag önskar mig att vara 10 år yngre. Blir 35 om drygt en månad var har tiden tagit iväg??

Ei kommentteja: