1.4.2009

April april din dumma sil..

jag kan lura dig vart jag vill. Sa vi för länge sedan till pappa när vi lurade honom att ett bil däck hade fått punka. Jag är lite men bara lite nervös på vad jag får för ett skämt idag på jobbet:) och jag som går på allt.. Men jag är förövrigt ganska pigg jag ser ju solen och om en vecka ska jag åka och hälsa på min syster. Det ska bli jätte kul och kanske det roligaste av allt är att vara borta från jobbet några gånger. På jobbet har vi väl som vanligt strul blir det alltid av små grejer men det har det alltid blivit så något nytt är det ju inte. Längtar väldigt mycket till maj för då ska jag vara med på två olika vuxenutbilningar och ge gärnet som jag förmoldligen ger alla gånger då jag föreläser.
I går var min kära vän E och hennes lille son på besök det gav mycket igen. Tack för det.

Ei kommentteja: