6.4.2009

En vanlig måndag

Bara att vi började påskveckan. En del har lov hela veckan och en del bara slutet. Vi bestämde att vi inte ska ha stödlektioner på onsdag utan sparar in lektionerna till maj, där vi troligen behöver mer lektioner än vi får. Kommunen sparar ju och sparobjekt är ju alltid elever som ligger sämst till. Eller de lider av det mest så är det ju. Jobbet var helt okej idag inget jag kan gnälla om tänk det måste ha gått fin fint när jag kan var tyst.
På torsdag ska jag åka och hälsa på min syster, men vad som orsakade problem idag var banken. Det var inte så lätt att få valuta och så att man skulle få hämta de i den närmsta banken och tanten ringde aldrig tillbaka så lite skakis är jag om det finns pengar åt mig eller inte.. Vilket strul.

En vanlig måndag med sol.

Ei kommentteja: