28.4.2009

Mihin aika häviää?

Siitä on hieman aikaa kun olen viimeiksi kirjoittanut. Viime kirjoituksen jälkeen on vietetty pääsiäinen ja minä olen käynyt siskoni A:n luona Shanghaissa Kiinassa. Matka oli elämys ja varmasti vielä joskus lähden käymään Kiinassa uudestaan koska olen nähnyt vain hyvin pienen osan siitä suuresta maasta. Kiinan matkan jälkeen jatkui työt ihan normaalilla tavalla mutta tauko teki hyvää. Nyt sitten tulee uusi tauko jos kaikki menee niin kuin olen suunnitellut. Todennäköisesti työskentelen yliopistolla seuraavan kuukauden mutta ensi viikolla olen sen suhteen viisaampi. Viime viikolla täytin 35 vuotta mihin aika oikein katoaa, vai meneekö aika nopeammin kun tulee vanhemmaksi?
Tulipa hieman päivitettyä että tiedätte, että hyvin ja tasaisesti menee.

Ei kommentteja: