28.4.2009

Vart ska man börja

Det är ett tag sedan. Efter senaste inlägget har vi firat påsk och jag har varit i Kina och hälsat på min syster som pluggar i Shanghai. Resan var en upplevelse och jag åker nog säkert till Kina igen jag han ju bara se en pytteliten bit. Men det är nog ingen idé att gå in mer på resan mer att allt gick bra och det var kanon. Efter Kina resan fortsatte jobbet som vanligt men är oerhört glad för att det blev ett uppehåll. Nu tycks det bli ett nytt uppehåll om allt går som tänkt. Jag ska eventuellt jobba en bit på universitetet men jag är klokare nästa vecka så mer skriver jag inte om ämnet. Förra veckan fyllde jag 35 år inte klokt vad tiden går är man så himla gammal vart har tiden tagit ivägen egentligen går den fortare ju äldre man blir.
Nu blev det i alla fall en bit så ni vet att jag har det bra.

Ei kommentteja: