29.5.2009

Den blommstertiden nu kommer

Äntligen. Jag har jobbat med ett översättningsarbete en vecka som inte gick så bra, verkade så att de inte riktigt var nöjda med mig. Så nu så har jag bestämmt att aldrig mer översätta hur långt jag kommer att stå i mig det vet jag inte. Nästan så jag ångrar mig för att jag tog jobbet... Men nu är det någon som skriker åt mig att aldrig ge upp. Eller vad sa man egentligen? Men en lärorik erfarenhet i alla fall... I mårgon ska vi fira våra nya studenter och jag känner mig jätte gammal. Även om det pratas om att en lärare har gett svar åt abiturienterna så ska vi ändå fira. Personligen fattar jag inte hur läraren har funkat. Men det är ju inte min sak.
Sommaren tycks ha kommit solen värmer och naturen ser så fin ut. Den här årstiden älskar jag är väl en sommar människa.. Nu är jag glad över många veckors lov med några undantag.

Den blomstertid den kom!!

Ei kommentteja: