26.2.2008

Dag två på sportlovet

Jippii det är många dagar kvar tills man ska arbeta igen, men en föreläsning måste göras nu under lovet oavsett om jag vill eller inte. Det ska bli kul och föreläsa på universitetet nästa vecka. Idag var jag en tur till när affären och köpte lite fika grejer till imårgon när en av mina nära vänninor ska komma på besök.
Det märktes att jag inte varit ute och gått på en vecka, men snart ska man väl vara i kondition igen. Vädret var ju strålande det blir nog snart vår.. Det blir man ju så glad av; jag märker ofta att jag "vaknar upp" från någon slags dvala i februari-mars någon gång. Jag tror att jag går i alla fall halv-vaken från november till februari, sedan börjar det kännas som att man lever igen.
Sportlovet är på sin plats också på det sättet att man inte har någon väckarklocka som ringer på morgonen det är ju oerhört skönt.

Ei kommentteja: