22.2.2008

Fredag

Nu är det snart helg och det ska bli skönt. Tittade en bit på backhoppning och blev bara arg när finländarna inte hoppade så bra. Varför ska man delta då för??? Jo jag vet att det inte är viktigt att vinna utan delta. Det är ju så vi lärare försöker få alla elever med i roliga tävlingar. Men måste man alltid tänka på det pedagogiska?? Jag är ju en himla fanatiker i sport särskilt när det gäller ishockey blir jag helt "knäpp", jag kan knappast se på en match om Finland ligger i förlust. När Finland förlorar så gråter jag::!!
Fredag är alltid en städ-dag, jag tycker det är kul och göra rent i hemmet en gång i veckan, men varje vecka undrar jag faktiskt hur många som egentligen bor i mitt hem?? Kan det vara så smutsigt varje fredag jo det kan det i alla fall hemma hos mig.

Ei kommentteja: