12.3.2008

Läxhjälp och nya projekt

Det var helt vanliga lektioner på läxhjälpen idag, men inte många elever. Jag är lite besviken på att åka ner till stan´och sedan få bara skriva ner typ en lektion jag har i alla år som jag jobbat tyckt att det är två lektioner och ingen tjafs om det. Men killen som räknar upp lektionerna tycker inte likadant och värst av allt är att han är okompetent och kommer och säger hur jag ska märka mina lektioner.... Hoppas att jag får en ny "lärarkompis" nästa termin för vårat samanarbete fungerar helt enkelt inte.. Okej jag har sagt och även skrivit att man ska kunna arbeta med alla men nu är det svårt må ni tro.
Björneborg projektet som inte blev av, kanske blir av i höst i en liten annan form, tänk att få ännu en gång föreläsa för lärare och kanske få de att se på inklusiv pedagogik lite mer postitivt. Drömmar får man väl ha, en del av mig blir så jätte arg varje gång när ett rörelsehindrat barn är ett hinder, fy tusan så jag ryser

1 kommentti:

Pia kirjoitti...

Oj va längesedan jag hunnit läsa in mig på mina favoritbloggar...

Jag beundrar dig verkligen och för det arbete du gör! Önskar bara att det fanns fler som tänkte som dig.