17.6.2008

Det var fart på dagen

Ibland rusar dagen fort förbi som i dag. Först var jag en sväng till Vaajakoski vårdcentral för att visa upp min handflata som jag har någon konstig infektion på troligen en svampinfektion av något slag. Jag fick en salva som jag ska smörja handflatan med och nu får vi hoppas på att det hjälper.
Sedan var jag inne på banken och amorterade och nu har jag betalat det lilla bostadslånet till fullo, vad skönt. Men lånfri är jag inte. Jag hann hem och duscha och sedan var det full fart igen, tog färdtjänsten och åkte på besök till en nära vänfamilj. Ett stort tack till familjen M. Vi hade en jätterolig eftermiddag och firade min vännina lite i förskott. Det är konstigt att varje gång jag träffar familjen M:s småflickor, tycker jag att de vuxit på längden eller lärt sig något nytt, det är intressant och följa med utvecklingen.
Imårgon ska jag iväg och fira midsommar uppe vid Ylläs fjället, så jag passar på att önska er alla en riktigt glad midsommar, ta väl hand om varandra.

Ei kommentteja: