19.9.2008

Helg

Veckorna går så jag inte riktigt hinner med och när det är vardag så tycker jag inte det händer något som är värt att uppdatera även om varje vecka innehåller små roliga saker som gör veckan mera spännande. En av mina artiklar ska publiceras i en av våra uppfostringstidningar. Redaktören som jag mejlade med, verkade vara jätte intresserad av mina texter kännde mig faktiskt lite stolt, det får man väl göra ibland. Jag har alltid tyckt om och skriva, det är ett naturligt uttryckssätt för mig och visst är det kul och imponerande då när man kan dela med sig sin efarenhet. Väntar bara på responsen...
På jobb fronten inget nytt under solen allt lunkar på som vanligt.
Inför helgen har jag inte planerat någon speciellt, hoppas på att vädret håller så jag kan ta en tur ut och motionera lite.

Ei kommentteja: