13.9.2008

Höstens färger

Uppdatering igen, dagarna bara rinner iväg och jag har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skriva vad som har hänt. Jobbet verkar vara helt okej, mycket att göra men det är de ju alltid. Om jag tänker på mängden av arbete vi måste göra med en del elever som ska ta studenten nästa vår gör mig nästan matt. Hoppas att vi kan nå alla mål det skulle vara super snyggt-
I veckan hade vi också handikapp- rådets möte om vilka av oss ska forstätta i den nya rådet i januari, då vi blir en kommun. Jag blev inte vald och om jag ska vara ärlig tror jag att de "gammla kärringarna" hade kommit överens om att spela bort mig. Men kanske är det dags att gå vidare och hitta på något nytt.
När jag ser ut genom fönsret har bladen fått sin färg och det ser faktiskt fint ut.

Ei kommentteja: