2.9.2008

Uppkopplingsproblem

Varför har man internet när inte uppkopplingen fungerar har jag funderat på nu i två dagar. Visst kan jag uppkopla datoren men det tar en sådan himla tid och inget fel verkar jag hitta. Får se vad som händer. I dag har jag funderat på hur vi klarade av att leva utan datorer och internet och det är ju egentligen inte länge sedan. På min gymnasietid kom de första bärbara små datorerna vilken skillnad det var emot en viss skrivmaskin på låg och mellanstadietiden. Då kunde jag ialla fall leva utan en dator och utan internet koppling för jag visste inte riktigt vad det var.
Nu när jag inte kunde uppkoppla fick jag nästan gråa hårstrån.... Men jag måste väl medge som freelanser så är det bra att ha internet hemma för då kan man kanske hitta nya intressanta uppdrag som man kanske annars inte skulle kunna hitta.

- Nu ska jag försöka och göra något nyttigt också idag-

Ei kommentteja: