24.10.2008

Mörkt

Den här veckan har jag lagt märke till att det är mörkt det blir mörkt tidigt på kvällen det är väl dags att tända ljus på kvällen igen för att inte helt deppa ner. Jobbet, ja, jag vet inte riktigt vad man ska skriva längre jobbigt är det och jag tycker det blir allt jobbigare ju längre in i terminen vi är. Det låter helt absurbt och korkat men så ligger det till i alla fall just nu. Ge upp ska jag inte än i alla fall det får man ju inte.
I helgen ska man rösta igen för det är kommunalval men jag vet inte riktigt vem jag ska rösta på för det har jag bestämmt att det blir en person och inte ett parti det är lättare så. Jag har också fått någon sorts av skrivkramp också vet inte riktigt än om det är positivt eller negativt men jag håller på att skriva om olika slags funderingar om att ha ett handikapp och en långtidssjukdom. Jag är faktiskt själv också lite nyfiken på vad det blir utav texten? En bok, kanske??

Nu ska jag börja och lugna ner mig och njuta av helgen.

Ei kommentteja: