29.12.2008

Det värsta som finns är att vara sjuk

Att vara sjuk är något jag inte tycker om nu har jag lidit av en maginfluensa som inte riktigt vill ge sig. Jag är visst på benen igen men jag är inte riktigt i topp form, så jag bestämde mig för att inte åka på kryssning till Tallinn. Jätte ledsen är jag inte, jag har kryssat fram och tillbaka i mitt liv så båtfärder hör ju inte direkt till mina favoriter om jag får välja mellan båt och flyg så är det flyg. Men kanske en annan gång :(
Elektoroniska apparater vad ska det vara bra för idag fick jag ringa min snälla pappa och be honom att komma och titta på min digitalbox som inte fungerade men jag hade fel inställningar så det var inte så konstigt att den inte fungerade. Tur att det finns människor som förstår sig på allt de tekniska. Men allt väl komplicerat har det blivit att titta på tv tycker jag. Som tur så fick jag ett presentkort i julklapp från min bror som innehöll all data service för nästa år, det är nog något som jag kommer att behöva framöver.

Ei kommentteja: