9.12.2008

Vart rinner tiden?

Rubriken kan vara dagens fråga. Är det så att ju äldre man blir desto fortare går tiden kan det vara sant? I helgen var jag och fira pappas bror J och min gudfar som fyllde 50 samtidigt firade Finland sin 91 självständighetsdag, hela Finland flaggade också för J. Kan man tänka sig en bättre dag att fira sin födelsedag på. J:s fest var helt super, det bjöds på mat och dryck och dans roligare än så kan man ju inte ha. Men på söndagen var jag så trött att jag bara nätt och jämt orkade titta på Idols.
I dag hade vi vår sista julfest med handikapprådet nästa år när det blir en kommun av två så blir det också bara ett handikappråd. Det var lite vemodigt men framåt ska man alltid. Jag har väl ärligt talat inte haft det så lätt i rådet jag var ordförande de här två sista åren och folk gjorde inget annat än gnällde så jag känner en viss lättnad att allt är över.

Julkorten är skickade så nu kan julen komma.

Ei kommentteja: