29.12.2008

Ei ole kiva olla sairaana

Mahataudin kourissa olen muutaman päivän ollut, eikä oikein vieläkään tahdo helpottaa. En muista koska minulla olisi ollut näin kova vatsatauti. Olihan se tietysti arvattavissa, että myös minä pöpön saan, mutta että se olikin näin raju minun mielestäni oli yllätys. Onneksi äitini pystyi tulemaan auttamaan minua. Tämän vuoksi päätin myöskin, että en lähde Talinnan risteilylle, en tosin ole kovin pahoillani asiasta. Jotenkin laivat, eivät vaan oikein innosta matkustimme Suomesta Ruotsiin ja päinvastoin vuosikausia, ehkä laivakiiniöni on täynnä. Harmittaa tietysti porukan puolesta, joka varmaan olisi halunnut minut tavata, mutta en kuitenkaan halua, että kukaan heistä saa sairastamaani vatsatautia.
Miksi meillä pitää olla niin paljon elektroonisia laiteita? Minulla on mennyt totaalisesti hermot digiboksiin onneksi minulla on kiltti isä joka tuli tänään auttamaan. Veljeltäni sain joululahjaksi lahjakortin jossa luvattiin tietokoneen huolto vuodeksi kuuluisikohan siihen myös digiboksi??

Ei kommentteja: