6.2.2009

En helt vanlig vecka

Dagarna rusar iväg så jag hinner inte riktigt med. Det som är extra skönt är att den riktigt mörka och dystra tiden verkar vara förbi. Man ser till och med en sol av och till. Då kan man inget annat än le. Jag är en person som vädret tycks påverka när det inte lyser ute så känner jag mig också en aning nere. Är det någon som känner igen sig?? Jobbet löper på och det verkar gå an nästa vecka har vi möte så något ska man väl få sagt men jag måste väl tänka igenom det riktigt ordentligt för att inte vara för uppkäftig igen. I tisdags var jag ute och promenerade med vännen E och nu måste jag väl erkänna att det inte är så lätt att köra upp en barnvang upp i backen jag blev i alla fall anfådd, även om jag tycker att jag är i relativt bra kondition. Men en bra träning fick jag.

Ei kommentteja: