11.2.2009

Kuinka inhottava saa olla?

Kuukauden päivät olen taas kohta ollut töissä ja työilmapiiri ei näytä kyllä yhtään paranevan aina on jotakin häikkää- nyt mietin että onkohan minulla edes työtä. Vein koululle tuntilistat ja minulle sanottiin että palkka menee maksuun vasta kokouksen jälkeen- ok ajattelin. Mutta en ymmärrä miksi ei kokousta saada aikaan tammikuun alkuun jotta palkanmaksu jatkuu joutuisasti ilman katkoksia nytkin on nippa nappa että kerkeääkö palkka kuun loppuun. Kokouksessa sovitaan pelisääntöjä osalle ihan tuttua asiaa mutta osalle uutta. Joka vuotinen elementti on vielä se että kokous siirtyy moneen otteeseen ja vielä se, että kokouksessa ei edes puhuta asiaa. Joskus mietin, että olenko ollut samassa paikassa liian kauan mutta sitten tänään sain työpaikalleni avaimen ajattele olen vuosikausia kulkenut töihin niin että olen joutunut soittamaan ovikelloa että pääsen sisään. Toimipaikkamme on keskustassa ja se ei ole edes koulu mutta koska paikka sijoittuu niin keskeisesti niin se on aivan loistava paikka oppilaiteni kannalta.
Jatketaan taas

Ei kommentteja: