4.8.2009

Dags att skriva igen?

Jag har inte glömt bort bloggen men jag har väl haft lite svårt att ta mig i kragen för att skriva. Sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut även om jag inte vet något om mitt kommande arbete än frilansa lär jag väl fortsätta med hoppas jag i alla fall. Sommaren har hittills inte varit så där jätte, jätte varm men varm ändå så där lagom. Jag har varit hemma för det mesta men var lite över en vecka i Helsingfors trakten fick chansen att besöka Lojo och sova i husvang med min gudfar och hans familj, det var trevligt. Jag föredrar ju att åka runt och campa och inte tillbringa hela sommaren på samma plats men där fanns det många som hade husvangnen som ett sommarställe. Besökte också vackra Borgå och vänfamiljen R/S lika roligt varje gång, Borgå är ju en sommarstad med ett stort S. Barnen hade vuxit och den äldsta ska börja skolan i höst tiden rinner allt för fort ibland. Jag han också med ett besök till Hyvinge för att hälsa på vänfamiljen S, där hade barnen också växt. Det är otroligt hur fort man kan hitta den röda tråden om vänskapen verkligen finns jag och M hade inte träffats på många år men ändå hade vi jätte roligt och mycket att diskutera om. Hann med också en snut sommarteater.
I mårgon ska jag iväg på sommarens sista anpassningskurs och föreläsa.
Ska försöka vara lite mer aktiv att uppdatera.

Ei kommentteja: