4.8.2009

Päivitystä

En ole unohtanut, että minulla on blogi mutta olen vaan ollut saamaton kirjoittamisen suhteen. Olisikohan, niin että bloginikin on ollut kesälomalla ehkä niin. Kesäloman olen suurelta osin viettänyt ihan kotosalla tosin olin reilun viikon mittaisella reissulla Helsingin seudulla. Kävin kesäisessä Porvoossa tapaamassa ystäväperhettä R/S kesäinen Porvoo on aina kaunis. Taas sain todeta kuinka lapset kasvavat nopeasti vanhin menee jo kouluun ja tuntui siltä, että vasta se oli pieni. Niin se aika menee. Kävin myös Hyvinkäällä tapaamassa perhettä S ja sain ilokseni todeta, että vaikka emme ole kauheasti vuoden aikana pitäneet yhteyttä niin kyllä ystävyys säilyy jos se siellä todella on. Oli oikein mukava päivä melkein kuin maalle olisi tullut ja tuttu kotoinen tunnelma valtasi minut kiitos mukavista hetkistä! Vietin myös viikonlopun Lohjalla, setäni asuntovaunulla siellä tuli myös käytyä järveässä kastautumassa, vaikka en mikään uinti-ihminen olekaan. Asuntovaunu alueella oli lähinnä vakicamppareita jotka pitivät vaunua kesämökkinä minä en henkilökohtaisesti sellaista jaksaisi vaunulla pitää reissata ja nähdä paikkoja. Tosin mukava viikonloppu minulla oli. Reissuuni mahtui myös kesäteatteria ja palokuntaleirillä vierailua. Toivon että jaksaisin päivittää kuulumisia hieman enemmän jatkossa.

Ei kommentteja: