18.5.2008

Helgen är slut

Det blev inte riktigt som jag ville i VM i ishockey, men ändå nästan. Det blev en bronsmatch mot Sverige som Finland vann. Men jag glömmde matchen så jag såg resultatet efteråt. Men det är ju alltid något, även om jag tror att laget hellre skulle velat spela om guld medaljen. Då måste det Finska laget först få en svensk tränare...
Vädret har faktiskt inte varit något man kan skryta över, när jag vaknade i morse så det första jag såg när jag tittade ut var SNÖ i slutet av maj. Jag blev inte direkt glad men det smälte ju bort under dagen.
Jag ska föreläsa på en kurs för familjer som har hjärtbarn, tack och lov, sommaren är räddad ekonomiskt. Jag får ju ingen lön i juli och augusti så lite måste man arbeta under sommaren också.

Det glider in igen om ett år igen!

Ei kommentteja: