21.5.2008

Jag som trodde

Vadå kan man fråga sig. Jag trodde att vi hade de sista stödundervisningslektionerna idag, men inte vi ska fortsätta på måndag. Okej jag arbetar ju där så jag måste göra som jag blir tillsagd. Idag gick det helt suveränt alla elever jobbade på de flesta har ju den sista prov-veckan så de vill ju ha bra betyg. Skolan slutar om en vecka på lördagen. Men tills det är det bara att köra på.
I går hade vi första mötet med stadens handikapp-råd och det blir fullt om vi ska få igång ett handikappråd i början av nästa år får se hur vi lyckas med saken.
I går ägde den första semifinalen i melodifestivalen rum och Finland klarade sig med bandet Teräsbetoni till finalen. Jätte bra. Kanske dem gör som Lordi och vinner. Sveriges bidrag är också bra.
Nu är det bara lite kvar och en helg i mellan så nog ska jag orka.

Ei kommentteja: