16.8.2008

Trevligt besök

Lördag och en dag som det bara har regnat, men som tur fick jag besök av en mycket nära vän till mig och han gjorde direkt dagen mycket soligare. Tusen tack K. På kvällen var vi en sväng till puben och skrattade högt hur gammla vi har (eller jag har blivit) för det är ett bra tag sedan jag har varit ute på stan. Trevligt.
Det är alltid kul och göra ordning lite extra och bjuda till lite. Jag behöver inte så mycket tid att göra det i ordning så man kan komma och hälsa på även på kort varsel, dörren är alltid öppen.

Mindre roligt är det att jag har ont i foten igen, men har ingen feber och det går och leva med men jag vet inte riktigt vad det är. Träningsverk troligen. Får väl övervakta och se vart det vänder, men skulle faktiskt vilja bli av med eländet.

Ei kommentteja: