3.4.2008

Chefen på besök

I går var jag och arbetade som vanligt även om jag var lite osäker i tisdags om jag orkar jobba eller inte. Men antibiotikan hade en märklig effekt igen, tur att det finns. Inte för jag är så lycklig över att jag igen äter en kur, men bättre det än att det skulle ha blivit värre och eftersom jag har ett hjärtfel så tar man ju inte någon risk.
Arbetet började ganska så vanligt, eleverna kom med sina läxor en snabb genom gång om det hade hänt något speciellt under dagen, men det verkade att det varit en lung dag. Vi satt och jobbade som bäst och så kom chefen från utbildningsenheten, som har ansvaret för den mångkulturella undervisningen och sa att jag hade vägarna förbi. (Snacka om att bli skraj...). Överrasknings besöket gick bra inga problem...
Idag har jag inte gjort något särskilt men jag har varit ganska så trött på grund av antibiotikan. Tur att det är snart helg.

Ei kommentteja: