21.4.2008

Födelsedag

Ja så var det dags att fylla år igen, jag som inte tycker jag är äldre än 25 även om jag är det i verkligheten. Mina elever tyckte att jag inte kan fylla så mycket som 34. Men de var nog bara en komplimang tror jag. I för sig startade jag min födelsedag redan i helgen och hade några goda vänner på besök. I lördags var jag vid universitetet och såg på Stand up komik med en vännina till mig. Tack det var roligt.. Efteråt gick vi på restaurant och åt en bit mat, det är sällan jag åker in till stan´på helgen men ibland är det roligt. Grannen var också inne och åt tårta i fredags samt mamma. Pappa var och hälsade på nyss med ett kuvert och innehållet kan man ha användning för.
Även om man har födelsedag har jag gjort helt vanliga saker jag hade tid på vårdcentralen idag för att vaccinering sedan hann jag med ett besök på posten och på banken för det var dags att amortera igen.
Undervisa hann jag också med idag så det har varit fart på den här 34-åringen idag.

1 kommentti:

Pia kirjoitti...

Grattis Maria!! Hoppas du haft en bra dag!