6.7.2008

Jag och glasögon

Tänk vad tiden rinner ibland så glömmer jag bort att jag har en blogg att uppdatera. Men nu blir det några rader igen. Glasögon har jag haft nu en vecka snart och huvudvärken har nästan blivit av med, men det tar nog en tid innan ögonen blir vana. Så nu kan jag väl konstatera att jag inte har någon migrän utan huvudvärken har berott på att jag inte sett ordentligt. Fartblind kan man tydligen vara.
Annars har jag varit mest hemma och planerat planschen till Young Heart konferensen. Nu tycker jag väl att jag skrivit de mest viktiga sakerna sedan får vi klippa och klistra när vi kommer ner till Tammerfors. Konferensen är avsedd för vuxna med medfödda hjärtfel det ska bli min andra konferens, jag var med för två år sedan i Skibotn i Norge och det var en upplevelse. Hoppas på det också, den här gången.
I veckan var jag med mamma på golfbanan i Muurame, vilken natur och utsikt över skogar och sjöar vackert. Nu förstår jag varför de tycker om att spela just vid den golfbanan.

Man ska njuta av vackra landskap.

Ei kommentteja: