6.7.2008

Minä ja silmälasit

Olen ennenkin kirjoittanut, että mihin oikein aika häviää kun tuntuu, että ei kerkeä mitään vaikka on lomalla. Silmälasit olen nyt saanut käyttööni ja kyllä voin jo melkein nyt todeta, että elämä on helpottunut. Päänsärkyä vielä jonkin verran on, mutta kun olen sitkutellut näin kauan huonolla näöllä niin voi kestää tovi ennen kuin kaikki normalisoituu.
Viikon päästä sunnuntaina alkaa Young Heart konferenssi, joka toinen vuosi järjestettävä konferenssi synnynnäistä sydänvikaa sairastaville aikuisille. Yhdistyksemme esittelyä olen vääntänyt tässä hiki hatussa, mutta hyvä siitä tulee.
Viikolla kävin äitini kanssa Muramessa golfkentällä ja kyllä voin sanoa, että siellä silmä lepäsi.(nyt kun näkikin). Maisemat olivat aivan mahtavat, nyt ymmärrän miksi vanhempani viihtyvät niin hyvin kentällä. Uskomatonta, että näin läheltä löytyy noin kauniita maisemia.

-Katsellaan jatkossakin Suomen kauniita maisemia-

Ei kommentteja: